Pacient cu furuncul perineal, in urgenta. In cabinet se intra, se iese, personal medical, "pile" si tupeisti care "doar intreaba", nu exista numar de ordine, nu se face inventarul pacientilor, masa de consultatii este exact in fata usii, toata coada vede pacientul aflat la tratament. Dialog cu "dna" doctor: Aveti trimitere de la medicul de familie sau platiti! Spun: nu am trimitere…Nu apuc sa spun "ma duc sa platesc" ca ma da afara scurt: N-aveti, la revedere! sa intre urmatorul!" In asemenea conditii, dupa 3 ore de stat la coada, cu coada in urma si cu asemenea replici si atitudine oricum nu m-as fi dat pe mana ei. Din pacate studiile superioare nu suplinesc o educatie minimala, cu care macar sa se mimeze respectul pentru pacient. Multumesc dna doctor! O experienta inubliabila, o intersectare cu sistemul de care n-am mai avut parte demult!
Sunt fiica pacientei Gulie Gheorghita ce a fost tratatade d-ra doctor Petolea si am fost foarte placut surprinsa de modul in care a fost tratata mama mea, felul in care d-ra doctor mi-a prezentat modul in care a decurs operatia (chiar daca a fost ora 2 noaptea) a avut rabdarea sa-mi inteleaga suferinta si sa-mi vorbeasca cu calm si blandete . Multumesc din suflet d-na doctor pentru ce ati facut pentru mama mea.
Am vrut sa va prezint acest lucru pentru ca in general in spitale, in actualul sistem de sanatate suntem de-a dreptul umiliti de foarte multe cadre medicale.
Inca o data va multumesc din suflet si sa va pastrati aceeasi atitudine fata de oameni, petru ca…. ” atitudinea si nu aptitudinea determina altitudinea”
Cu respect,
Marilena Roibu